formule 1 hotel

  • wilma

    Hallo, ik heb al via de zoekoptie gezocht naar formule 1 hotels, maar kon niets vinden, vandaar mijn vraag hier even.

    We gaan in augustus een weekje naar Carantec (Bretagne). Ik heb de kinderen een camping laten zoeken op max. 1000 km, en daar krijg ik nu een beetje spijt van, had wat rugklachten die stabiel waren, maar nu even niet. Dus ik zit te denken om iets van een formule1 hotel te zoeken bij:

    Caen, Rouen, of St Malo (maar dan is het nog een hele eind).

    Heeft iemand dit wel eens gedaan, en welke is dan het leukst, voor meiden van 16 en 18

    Moet je het vantevoren boeken, of kan je erop gokken dat er altijd plaats is?

    Kan op dit moment niet een proefboeking doen, want ik krijg steeds een error. en heb eigenlijk nog wel genoeg tijd.

    Of weet iemand een andere oplossing?

    Ik vond het ook wel een leuke manier, om de vakantie wat te verlengen, een weekje is weinig, en nu zitten we dan maar een uurtje of 4 vanaf de camping af.

    ik zit zelf te denken aan Caen, en dan een flinke stop van een paar uur in St Malo.

    Ik wacht op jullie reacties bedankt.

    groetjes Wilma

  • Io

    De vakantie inmiddels wel voorbij zijn, maar ik wil toch even reageren want misschien heeft iemand anders hier dan iets aan.

    Op deze site vind je een link voor o.m. Formule 1 hotels:

    http://www.camping-frankrijk.nl/overnachtenonderweg.asp

    Ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van Formule 1 hotels. W.c. en douche is op de gang en er zitten dijkwijls werklui in, wel gezellige mensen maar mijn ervaring is dat die 's morgens vaak nogal luidruchting te werk gaan. Formule 1 is echter wel aardig goedkoop.